הצהרת נגישות – מרכז שירות ארתור

במרכז השירות ארתור רואים חשיבות רבה במתן שירות נגיש לאנשים עם מוגבלויות תוך שמירה על כבודם ופרטיותם, מתן יחס אדיב ומכובד המאפשר את קבלת השירות בעצמאות, בבטיחות ובאופן שוויוני בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח -1998 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג – 2013 (להלן: "הוראות הדין") לשם כך, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני. 

כאן תוכל למצוא מידע מפורט אודות אמצעי הנגישות הקיימים במרכז השרות ארתור:

הסדרי נגישות

  • נגישות הבניין ודרכי הגעה למשרדי החברה – הבניין נגיש. כניסה נגישה לבניין ולמשרדי החברה להולך רגל או לאדם המתנייד בכיסא גלגלים, וכמובן להגעה באמצעות כלי רכב.
  • ישנם עזרי שמיעה מסוג לולאת השראה בקבלה הראשית של משרדי החברה.
  • עמדות השרות – נגישות.
  • לא קיימים שירותים נגישים במשרדי החברה, אך קיימים שירותים נגישים במבנה הצמוד במחלקת הפחחות שעובדת בשיתוף המוסך.

מוקד טלפוני נגיש

קיימים אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:

  • ניתן לשלוח דואר אלקטרוני לכתובת Office@arthur.co.il. יש לציין דרכי התקשרות למענה חוזר.
  • ניתן לקבוע פגישה במשרדי החברה באמצעות הגשת בקשה דרך מייל זה

מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות:
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות. אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות מייל לרכז הנגישות kelner_rony@hotmail.com או בטלפון 02-6782422.

פרטי יצירת הקשר של רכז הנגישות:
רוני קלנר
טלפון: 02-6782422
דוא"ל: kelner_rony@hotmail.com